top of page
  • Wat zijn de volgende belangrijke data voor de challenge?
    4 september: einde inschrijvingen 11 september: afgifte aangevraagde tickets in uw bedrijf 14-15 september: online infosessie 18 september: start challenge 29 september: einde challenge
  • Hoe verander ik de taal van de app?
    Om de taal van de applicatie te wijzigen, gaat u naar uw profiel (linksboven) en gaat u vervolgens naar de instellingen (rechtsboven) om de taal van uw keuze te selecteren. Vervolgens sluit u de applicatie en start u deze opnieuw.
  • Welke opdrachten moeten er voltooid worden?
    De challenge is een kans om verschillende vervoerswijzen en -diensten gratis te testen: - openbaar vervoer - trein - deelauto's - deelfietsen en -scooters - wandelen - ... Ondertussen worden er ook opleidingen, workshops en quizzen aangeboden.
  • Hoe valideert u de stappen van een challenge?
    Mobiliteitsopdrachten worden aangeboden in het gedeelte van de challenge. Om de opdracht te valideren, moet u een kort formulier invullen en ons het bewijs bezorgen dat u deze opdracht succesvol voltooid heeft: Foto van uzelf in het openbaar vervoer Screenshot van een rit gemaakt met een gedeelde mobiliteitsdienst De punten worden automatisch toegekend, maar ze kunnen worden ingetrokken als het bewijs niet overtuigend wordt geacht.
  • Ik kan de challenge niet vinden in mijn taal
    De challenge is beschikbaar in FR, NL en EN. Klik in het challenge gedeelte op "alle categorieën" en selecteer vervolgens de taal van uw keuze.
  • Hoe kan ik mijn tickets en abonnementen ophalen?
    De tickets die u bij uw inschrijving aangevraagd heeft, worden in de week van 11 september bij uw bedrijf bezorgd. Uw Mobility Manager zal u dan meer informatie geven over hoe u deze kunt ophalen.
  • Wanneer kunnen we een fiets reserveren?
    Mensen die aangegeven hebben om een fiets te willen testen, krijgen vanaf 15 augustus een bericht om een fiets te reserveren. Opgelet! Door het grote aantal aanvragen, is het helaas niet mogelijk om iedereen een test aan te bieden. Reageer dus snel wanneer u dit bericht ontvangt.
  • Waar zijn mijn kortingscodes om gebruik te maken van deelmobiliteit?
    De meeste kortingscodes zullen in de app beschikbaar zijn zodra de start van de challenge nadert. Ze worden samen met uw tickets en abonnementen gegeven.
  • Hoe worden punten berekend?
    De punten worden berekend op basis van de activiteiten die u voltooit: 50 punten: doe een quiz 100 punten: voltooi een mobiliteitsopdracht 100 punten: neem deel aan een activiteit U kunt de details van de puntenberekening vinden in het gedeelte "beloningen" in de applicatie.
  • Wat zijn de voorziene beloningen?
    Terwijl u punten verzamelt, bereikt u levels die u vervolgens toegang geven tot geschenken met een grotere waarde. Dit zijn waardebonnen die u kunt inwisselen bij grote ketens zoals FNAC, Decathlon... Het bedrag kan oplopen tot €75!
  • Hoe zet ik mijn punten om in beloningen?
    Aan het einde van de challenge sturen we u een formulier waarmee u kunt kiezen welke voucher u wenst te ontvangen. De voucher wordt vervolgens naar u gemaild.
bottom of page